Terug naar hoofdinhoud

Reviews VisagieWorkshops.nl

Review Chantal

Vandaag met mijn dochter (13 jaar) bij visagieworkshop in Lage Zwaluwe geweest.

Wat was dit fantastisch zeg!!! Mijn dochter vond het geweldig, je zag der steeds meer bloeien en genieten.

We zijn begonnen met een lekker lunch, daarna een workshop en geëindigd met een fotoshoot.

 

Ria is een super lieve rustige vrouw die echt naar je luisterd en kijk wat het beste bij je past.

Fotograaf was een vriendelijke man die aardig en rustig is en alles goed uitlegt, een je een fijn gevoel geeft.

Ik zal deze workshop iedereen aanraden jong of oud. Het is echt voor iedereen. Gebruik mooie spullen en je krijgt je eigen kwastenset mee naar huis.

Kortom gewoon een topdag gehad......